2014. június 15., vasárnap

Köszönet!


Sziasztok!

Tudom, hogy az előző bejegyzésnél már megköszöntem, de szeretném kicsit hosszabban is kifejteni a véleményem.
Először is egy kis mese. Amikor 2013. augusztus 20.-án felraktam a Prológust, igazából nem gondoltam, hogy be fogom fejezni a blogot. A történet vázlata megvolt a fejemben, de az ilyen témájú blogokba mindig belebuktam és nem sikerült befejeznem egyet sem. A második rész után úgy tűnt, ez is ugyanarra a sorsra - vagyis törlésre jut -, de végül nem így lett. És azt mondhatom, nagyon örülök neki.
Szerintem ahhoz képest, hogy nem sok könyvet, blogot vagy akármit olvastam, ami ilyesmivel foglalkozik, elég jól összehoztam ezt a kis történetet, amiért büszke vagyok magamra. Szerettem volna valami ütősebb dologgal előállni és kicsit kilépni a romantikus blogok közül. Igaz, hogy ez nem teljesen sikerült, hiszen ebben is megjelenik a szerelemi szál, de szerintem az mostanra lassan már elengedhetetlenné vált. (Vagy csak nekem van rá igényem. :P)
Lényeg a lényeg, hogy ezt a kicsit sötétebb hangvételű blogot szándékosan nem terveztem happy end-re. (Na jó, az elején megfordult a fejemben, viszont végül elvetettem azt az ötletet.) És véleményem szerint így lett kerek a történet.
Nagyon örülök még annak, hogy a kezdeti kis megakadásom után beindulni látszott a blog és egyre csak gyarapodtak az olvasók, valamint iszonyatosan jó érzés volt, hogy a blog túllépte a 10.000-es látogatottságot! 
Köszönök szépen minden egyes kommentet, főleg azoknak, akik nem voltak fáradtak minden résznél hagyni pár biztató szót, ez sokat jelentett - és jelent is! - nekem. És legfőképp köszönöm, hogy itt voltatok közel tíz hónapon át és olvastátok ezt a kis történetet! Ti vagytok a legjobbak!

Itt megtaláltok: www.rebelkisses.blogspot.hu

Ui.: Azért figyeljétek a blogot továbbra is, hátha érkezem még meglepetésekkel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése